Regionalny Kierownik Sprzedaży (woj. dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie)

app.career
Rodzaj zatrudnienia: Praca Polska 2025-05-27 Udostępnij
Opis stanowiska:

Głównym celem stanowiska jest wzrost udziału w powierzonym regionie poprzez zdobywanie nowych klientów i utrzymanie tych, których już dotychczas udało nam się pozyskać.

 

Twój zakres obowiązków:

  • Realizowanie planów sprzedażowych w ramach przyjętej strategii działania
  • Utrzymywanie długofalowych relacji z aktualnymi klientami, budowanie wzajemnych relacji gwarantujących najwyższy standard obsługi
  • Bezpośrednia bieżąca obsługa klienta (przygotowanie kalkulacji cenowych i ofert handlowych, negocjacje, dystrybucja materiałów promocyjnych,  terminy dostaw, szczegóły współpracy, spotkania z klientami)
  • Rejestracja zamówień oraz uzgodnienie czasu ich realizacji
  • Monitorowanie płatności klientów
  • Penetracja rynku poprzez pozyskiwanie nowych klientów
  • Zarządzanie bazą klientów oraz pozyskanych kontaktów handlowych
  • Monitorowanie działań konkurencji pod względem podejmowanych działań sprzedażowych, rozwojowych oraz wizerunkowych
  • Monitorowanie rynku pod kątem występujących trendów, badanie potrzeb klienta
  • Przygotowywanie raportów oraz analiz w związku z prowadzoną sprzedażą – bieżące raportowanie z aktywności w regionie
  • Praca na systemie ERP
  • Udział w rozpatrywaniu reklamacji

 

Poszukiwane kompetencje:

  • Doświadczenie w sprzedaży minimum 3 lata na podobnym stanowisku
  • Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne, komunikatywność
  • Silna orientacja na cel i umiejętność pracy w warunkach ambitnych wyzwań
  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz koncentracja na realizacji wyznaczonych celów
  • Samodzielność w działaniu i umiejętność ustalania priorytetów
  • Znajomość technik sprzedaży i technik negocjacyjnych
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji i sporządzania ofert handlowych
  • Prawo jazdy kat B.
  • Umiejętność pracy z komputerem, znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel na poziomie średniozaawansowanym)
  • Elastyczny system czasu pracy (Home Office oraz praca w terenie).

 

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Ambitne i odpowiedzialne zadania do realizacji
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop i telefon komórkowy
  • Wsparcie merytoryczne oraz Back Office
  • Możliwość rozwoju oraz ciągłego podnoszenia kwalifikacji i zawodowych
  • Dofinansowanie do nauki języka
  • Dostęp do platformy szkoleniowej
  • Ubezpieczenie na życie w całości finansowane przez Pracodawcę
  • Prywatną opiekę medyczną