Regionalny Kierownik Sprzedaży (woj. dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie)

Regionalny Kierownik Sprzedaży (woj. dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie)
Opis stanowiska:
Głównym celem stanowiska jest wzrost udziału w powierzonym regionie poprzez zdobywanie nowych klientów i utrzymanie tych, których już dotychczas udało nam się pozyskać.
Twój zakres obowiązków:
- Realizowanie planów sprzedażowych w ramach przyjętej strategii działania
- Utrzymywanie długofalowych relacji z aktualnymi klientami, budowanie wzajemnych relacji gwarantujących najwyższy standard obsługi
- Bezpośrednia bieżąca obsługa klienta (przygotowanie kalkulacji cenowych i ofert handlowych, negocjacje, dystrybucja materiałów promocyjnych, terminy dostaw, szczegóły współpracy, spotkania z klientami)
- Rejestracja zamówień oraz uzgodnienie czasu ich realizacji
- Monitorowanie płatności klientów
- Penetracja rynku poprzez pozyskiwanie nowych klientów
- Zarządzanie bazą klientów oraz pozyskanych kontaktów handlowych
- Monitorowanie działań konkurencji pod względem podejmowanych działań sprzedażowych, rozwojowych oraz wizerunkowych
- Monitorowanie rynku pod kątem występujących trendów, badanie potrzeb klienta
- Przygotowywanie raportów oraz analiz w związku z prowadzoną sprzedażą – bieżące raportowanie z aktywności w regionie
- Praca na systemie ERP
- Udział w rozpatrywaniu reklamacji
Poszukiwane kompetencje:
- Doświadczenie w sprzedaży minimum 3 lata na podobnym stanowisku
- Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne, komunikatywność
- Silna orientacja na cel i umiejętność pracy w warunkach ambitnych wyzwań
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz koncentracja na realizacji wyznaczonych celów
- Samodzielność w działaniu i umiejętność ustalania priorytetów
- Znajomość technik sprzedaży i technik negocjacyjnych
- Umiejętność prowadzenia negocjacji i sporządzania ofert handlowych
- Prawo jazdy kat B.
- Umiejętność pracy z komputerem, znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel na poziomie średniozaawansowanym)
- Elastyczny system czasu pracy (Home Office oraz praca w terenie).
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Ambitne i odpowiedzialne zadania do realizacji
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop i telefon komórkowy
- Wsparcie merytoryczne oraz Back Office
- Możliwość rozwoju oraz ciągłego podnoszenia kwalifikacji i zawodowych
- Dofinansowanie do nauki języka
- Dostęp do platformy szkoleniowej
- Ubezpieczenie na życie w całości finansowane przez Pracodawcę
- Prywatną opiekę medyczną